به بزرگی خدا قسم یاد کردم که تو را گمراه کنم،تو را ...تو

به بزرگی خدا قسم یاد کردم که تو را گمراه کنم،تو را ...تو

اي خدا به عزت و جلالت قسم كه همه انسانها را گمراه مي كنم مگر عده ي معدودي كه بنده خاص تو هستند.

خداحافظ / حسابم بمونه روز محشر

 به شيطان گفتم: «لعنت بر شيطان

 لبخند زد

پرسيدم: «چرا مي خندي؟

پاسخ داد:«از حماقت تو خنده ام مي گيرد»

پرسيدم: «مگر چه كرده ام؟

» گفت: «مرا لعنت مي كني در حالي كه هيچ بدي در حق تو نكرده ام»

با تعجب پرسيدم: «پس چرا زمين مي خورم؟!

» جواب داد: «نفس تو مانند اسبي است كه آن را رام نكرده اي. نفس تو هنوز وحشي است؛ تو را زمين مي زند.

» پرسيدم: «پس تو چه كاره اي؟

» پاسخ داد: «هر وقت سواري آموختي، براي رم دادن اسب تو خواهم آمد؛ فعلاً برو سواري بياموز

 

 

 قطره بارانی هستم اکنون

اگر بر خاک ببارم ،‌پخش می شوم
و اگر نبارم ،‌نابود  خواهم شد
اگر بر روی گل ببارم ،‌
سبز خواهند شد امید های بیهوده
و اگر بر آفتاب  ببارم ،‌بخار خواهم شد
اگر بر دریا ببارم ، گم می شوم
و اگر بر دامن باد بیفتم ، پرواز کرده و در دور دست ها  متلاشی خواهم شد
اگر بردیده  ببارم ،‌اشگ می شوم و بر گونه ای می نشینم
و اگر نبارم ، و در درون خود بمانم ، سیل می شوم  وجاری می شوم
در تو باریدن می خواهم ؛‌شاید ،‌ شاید آن موقع در تو ، زندگی بیابم و زندگی کنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ابلیس ׀ تاریخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

در عجبم از بنی آدم که از من بدشان می آید و اطاعتم می کنند!!! خدا رو دوست دارند اما . . . . .



لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب
CopyRight| 2009 , sheytani.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM